|
WYRÓŻNIAJĄ NAS TAKŻE ...
- faktyczna POMOC osobom poszkodowanym, których dobro jest stawiane na pierwszym miejscu
- WYSOKI POZIOM świadczonych usług. Nasz profesjonalizm doceniają nawet likwidatorzy w towarzystwach ubezpieczeniowych – otrzymują od nas właściwie opracowane i udokumentowane roszczenia, co ułatwia im pracę a w konsekwencji przyspiesza wypłatę należnego odszkodowania.
- PODNOSZENIE ŚWIADOMOŚCI UBEZPIECZENIOWEJ osób, które w obliczu powypadkowych kłopotów czują się bezradne
- ETYKA
Stosujemy Kanon Dobrych Praktyk i opracowaliśmy zasady postępowania zawodowego w postaci wewnętrznego Kodeksu, które zapewniają:
- poszanowanie godności i spokoju osób poszkodowanych szczególnie w warunkach szpitalnych
- zawieranie umów bez stosowania nacisków, wykorzystywania przymusowego położenia poszkodowanego lub jego naiwności
- nie pozyskiwanie danych potencjalnych Klientów ze źródeł wątpliwych i nieetycznych (policja, służba zdrowia)
- wysokość naszego wynagrodzenia odzwierciedla nakład naszej pracy, zapewniając jednocześnie, że odszkodowanie w zdecydowanej części trafia do rąk osoby poszkodowanej
- dane i informacje od Klientów są odpowiednio zabezpieczone, co potwierdza zgłoszenie naszej firmy w GIODO
- Wyróżnia nas poszanowanie sfery prywatności osoby poszkodowanej, dlatego Klienci trafiają do nas z polecenia lub dzięki reklamie a nie poprzez nachalny marketing bezpośredni.
- UCZCIWOŚĆ
W czasie rozmów z Klientami pojawił się jednak ostatnio istotny problem na gruncie zaufania. Coraz częściej słychać: „Potrzebna mi jest pomoc, ale czy wasza firma jest uczciwa?” . TAK ! – odpowiadam, ale zdaję sobie sprawę, że Klient może nie uwierzyć mi na słowo. Nasza rzetelna wiedza, uśmiechy pełne empatii i zadbane biuro też mogą go nie przekonać. Bo przecież tu często chodzi o duże pieniądze, będące zabezpieczeniem przyszłości poszkodowanego. A w mediach słyszymy często o wątpliwych doradcach...
Będąc jeszcze firmą jednoosobową poddaliśmy się weryfikacji przez kapitułę Programu Solidna Firma i uzyskaliśmy zaszczytny certyfikat. Spółka jest kontynuatorem idei solidności...
Bardzo ważne jest tu też zdanie naszych Klientów – z przyjemnością zapraszam do przeczytania ich opinii w dziale obok. Jednak naszą wierygodność jako właściwego partnera wspierającego osoby poszkodowane w wypadkach najlepiej pokazują przyjęte przez nas zasady prowadzenia spraw:
- przejrzysta umowa zawsze przekazywana Klientowi do zapoznania się w domu
- pełna informacja co do przysługującego zakresu roszczeń i wysokości ewentualnych kwot odszkodowania
- cykliczne informowanie o postępach w sprawie,
- rzetelne rozliczenia z podaniem składników uzyskanego odszkodowania
- EMPATIA
To umiejętność wczuwania się w stan wewnętrzny innych osób, przyjęcia ich sposobu myślenia, spojrzenia z ich perspektywy na rzeczywistość.
Zarówno nasze własne przykre doświadczenia wypadkowe jak i nieustanny kontakt ze skutkami wypadków u naszych Klientów sprawiają, że każdego z poszkodowanych traktujemy indywidualnie. Nikt nie jest u nas kolejnym „numerem sprawy”. Staramy się zrozumieć wagę oraz rozmiar kłopotów i odczuć. Poza suchą dokumentacją stanowi to dla nas podstawę dla właściwego uzasadnienia składanych roszczeń. Emocjonalne i pełne zrozumienia podejście do dochodzenia odszkodowania pomaga w nawiązaniu serdecznych relacji z naszymi Klientami i ma często znaczenie w toku negocjacji prowadzonych dla uzyskania odszkodowania.
|
|
Wszelkie kopiowanie grafiki oraz powielanie tekstów bez pisemnej zgody Adiutor Centrum D. Janek sp. j. jest zabronione.
Aktualizacja: 2018-05-22
|
|
|